+372 661 8000 | info@stell.ee

Me oleme kinnisvarakeskkonna
juhtimise ettevõte

QR-kood teeb haldusteenuse tõhusamaks ja kiiremaks

Kliendid ootavad aina enam digitaalset ja operatiivset suhtlust, kus teavituste ja päringute edastamine toimub võimalikult mugavalt. Seetõttu tuleb kinnisvarahaldurite töös leida tasakaal objektikülastuste, kliendikohtumiste ja kontoritöö vahel, kirjutab Stell Eesti AS Kinnisvarahalduse ärisuunajuht Merike Kivisild.

Tänapäeva kiiresti arenevas ja pidevalt muutuvas ühiskonnas on oluline, et kinnisvarahaldur suudaks oma tööprotsessidega ajaga kaasas käia. Haldusvaldkonnas seisame pidevalt silmitsi väljakutsega tagada, et kinnisvarahaldur suudaks hallata oma portfelli maksimaalse efektiivsusega, pakkudes seejuures klientidele kvaliteetset teenust. Kliendi ootused teenuspakkujale on kõrged ning innovaatilised lahendused muutuvad üha olulisemaks, et pakkuda kaasaegset ja tõhusat kinnisvarahaldust.

Järjest rohkem kliente suhtleb meiega digitaalselt ning seda kõike toetavad online kanalid, mille kaudu on võimalik edastada infot väga kiiresti. See on kõige mugavam ja kiirem viis, kuidas meie kinnisvarakorrashoiu sektoris teavitada haldajat probleemist.

Viimastel aastatel oleme märganud, et kinnisvarahaldurite töökoormus on suurenenud, eelkõige e-kirjade ja telefonikõnede tõttu. Samal ajal ootavad kliendid aina enam digitaalset ja operatiivset suhtlust, kus teavituste ja päringute edastamine toimub võimalikult mugavalt. Seetõttu on kinnisvarahaldurite töös vaja leida tasakaal objektikülastuste, kliendikohtumiste ja kontoritöö vahel. Väljakutse, mida püüame kinnisvarahaldurite töös lahendada, on, kuidas järjest suureneva ja kiire infovooga toime tulla.

Kinnisvara haldamise digitaliseerimise suund paneb otsima lahendusi, mis toetaksid kinnisvarahalduri tööd. Meil kasutusesolev andmepõhine hooldustarkvara Saago on meid aidanud sellele väljakutsele vastu astuda.

Lahendasime infoliikumise väljakutse, paigaldades objektidele unikaalsed QR-koodiga kleebised. Pilootprojekti raames sai kaasatud 107 halduses olevat objekti ning kokku sai paigaldatud 551 QR-koodi kleebist. Antud tarkvara andis meile võimaluse läheneda innovaatiliselt ning võimaldas lahendada murekoha, kuidas kiirendada suhtlusahelaid ja tagada, et probleem jõuaks kiiremini ja otseselt õige tugiüksuseni, jättes siiski kinnisvarahalduri infot kontrollima ning läbi antud lahenduse on tagatud info taastõendamine ning talletamine.

Näiteks tehnilised probleemid suunatakse otse hooldusjuhile, kes saab koheselt reageerida. Nii väldime olukorda, kus probleem jääks ootele, kuni haldur jõuab kontorisse ja saab teate edasi saata.

Meie eesmärk on jätkata QR-koodide kasutuse laiendamist, kuna need aitavad tõsta halduri töö efektiivsust, võimaldades tal keskenduda rohkem objektikülastustele ja klientidega suhtlemisele. Oleme veendunud, et QR-koodide kasutamine objektidel lahendab mitmeid kitsaskohti haldustöös.

Kindlasti on siin negatiivseid varjukülgi, millega tulevikus peame tegelema. Näiteks teatud objektidel on QR- koodidele ligipääs kõigile ning sisestatud probleem ei pruugi olla sisukas ja õige. Ometi usume, et QR-koodide kasutamise eelised kaaluvad puudused üle – automatiseeritud töökorraldus vähendab vigade ja viivituste hulka ning tööülesanded jõuavad kiiremini töötajateni, kes saavad nendega koheselt tegelema hakata. Tänu sellele saavad hooldus- ja korrashoiutööd tehtud kiiremini ja tõhusamalt, mis omakorda tagab rahulolevad kliendid, kes saavad oma probleemidele kiire lahenduse.

Sama artikkel on avaldatud Kinnisvarauudised portaalis https://www.kinnisvarauudised.ee/uudised/2024/11/14/qr-kood-teeb-haldusteenuse-tohusamaks-ja-kiiremaks