Sekretär-personalitöötaja
Suurim potentsiaal peitub meie inimestes ning töötajate arvamus on meile väga tähtis, just oma meeskonnalt saame parimaid uusi ideid ettevõtte arendamiseks. Oled sobiv kandidaat, kui sul on varasem kogemus büroo- ja personalitöö valdkonnas ning väga hea eesti keele oskus nii kõnes kui kirjas. Oluline on ka personaliarvestuse ja tööseadusandluse tundmine ning oskus kasutada kontoritarkvara. Edu tagavad suurepärased suhtlemis- ja meeskonnatööoskused.
Sinu peamised ülesanded:
- oma allüksuses büroo- ja haldusküsimustega tegelemine
- dokumendihalduse korraldamine, sh dokumentide ja aruandluse vormistamine, kogumine ja säilitamine
- arvete kinnitusringi alustamine
- klientide kõnedele ja kirjadele vastamine, külaliste vastuvõtmine
- regiooni juhi assisteerimine ja abistamine
- töölepingute vormistamine (sõlmimine, muutmine, lõpetamine) ja personaliarvestuse pidamine personalihaldussüsteemis
- oma üksuse juhtide nõustamine ja toetamine
- sisekommunikatsiooni ja ürituste korraldamine oma üksuses
- koostöö personalijuhi, büroojuhi ja teiste allüksustega
- töötajate nõustamine personaliküsimustes
- töökuulutuste koostamine ja avaldamine, värbamisprotsessis osalemine jms
Kasuks tuleb personaliprogrammi kasutamise oskus, vene keele oskus ja B-kategooria juhiload.
Tööaeg: Täistööaeg
Kandideerimiseks täida allolev ankeet. Täpsema info saamiseks helista meie värbajale +372 58 334 535.
Omalt poolt pakume:
- huvitavat ja vaheldusrikast tööd konkurentsivõimelises ettevõttes
- arengu- ja enesetäiendamise võimalusi
- head töökeskkonda ja töökultuuri
- professionaalset ja toetavat meeskonda
- sporditoetust ja täiendavaid puhkepäevi

