ISS Eesti alustab tänasest uue nime all Stell

2019. aasta suvel rahvusvahelisest kinnisvarahoolduskontsernist väljunud ISS Eesti kannab tänasest uut nime Stell ning tahab lähema viie aasta jooksul saavutada kinnisvarakeskkonna juhtimise ettevõttena Balti turul liidripositsiooni.  

Stell on täna üks juhtivatest kinnisvara hooldamise ja haldamise teenust pakkuvatest ettevõtetest Eestis, mis annab tööd 1500 inimesele. Ettevõtte portfelli kuulub ligikaudu 400 äriklienti ning enam kui 300 korteriühistut üle Eesti.  

Stelli tegevjuhi ja juhatuse esimehe Mikk Sillamaa sõnul ei tähenda ettevõtte nime muutus pelgalt logo väljavahetamist, vaid ka äristrateegias uute eesmärkide seadmist. „Suurim muudatus on selles, et ettevõtte fookus ISS Grupi osana oli seatud vastavalt grupi sihtide saavutamisele. Täna oleme nõukoguga kokku leppinud uued eesmärgid ning olulisim neist on saavutada tugev liidripositsioon kinnisvarakeskkonna juhtimises meie koduturul, milleks loeme Baltimaid. Sihiks pole niivõrd suurimad müüginumbrid või töötajate arv, kuivõrd tahame olla klientidele ja koostööpartneritele kõige hinnatum ja väärtuslikum partner kinnisvarakorrashoiu segmendis,“ rääkis Sillamaa. 

Stelli müügi- ja ostudirektori Margus Vällingu sõnul pakub Stell Eesti turul klientidele ainsana kinnisvarakorrashoiu terviklahendust, mis lisaks tavapärastele hooldus- ja haldusteenustele hõlmab laia valikut erinevaid tugiteenuseid. „Meie eesmärk on luua oma partneritele mugav ja kvaliteetne elu- või töökeskkond, et nad saaksid keskenduda ainult oma põhitegevusele. Olgu selleks siis koristamine, remontimine või tehnosüsteemide juhtimine, raamatupidamine või õigusabi, koosolekute ettevalmistamine või büroo varustamine jookide ja näksidega – kõik selle võib klient jätta meie kanda. Samas püüame oma teenuseid pidevalt arendada. Innovatsiooni eestkõnelejana sektoris oleme näiteks lume koristamisel võtnud kasutusele Eestis leiutatud lumekoristusrobotid Lumebotid,“ selgitas Välling. 

Brändivahetusega ei kaasne muudatusi ettevõtte juhatuses ning personal jätkab tööd senises koosseisus. „ISSi bränd on küll maailma mõistes tugev, kuid selle tugevuse on eelkõige loonud ettevõttes töötavad inimesed, professionaalne ja kvaliteetne teenus ning head kliendisuhted. Nende väärtuste loomise ja hoidmise nimel on ettevõte töötanud kõigi 25 tegutsemisaasta jooksul ja see ei muutu ka tulevikus,“ kinnitas Sillamaa.

Brändivahetuseks on ettevalmistusi tehtud pool aastat. Esimesena tutvustati Stelli nime suurematele klientidele, koostööpartneritele ja oma töötajatele 16. jaanuari õhtul toimunud pidulikul üritusel.