Uudised
Korteriühistud ja -ostjad vajavad kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas pikaajalist tulevikuvaadet
Täna hästi toimivate ühistute korteriomanikel on igati õigustatud ootus elamu korrashoiuga kaasnevate kulude kokkuhoiuks, seda vaatamata praegusele kiirele inflatsioonile. Kuidas toimida ühistu üldkoosolekul kulude optimeerimise eesmärki seades? Kulude optimeerimise esimeseks tingimuseks on nii uute kui ka juba kasutusel olevate korterelamute majandamise tulevikukulude ja tehnilise seisukorra ülevaatuse kirjaliku raporti koostamine. Raport valmib koostöös korteriühistu juhatuse ja …
Kortermajade korrashoiust ja majandamisest, peale nende ehitamist või rekonstrueerimist
Kuigi korteriühistute teadlikkus kortermajade paremast majandamisest on ajas kasvanud, leiab just elamute ehitusjärgse korrashoiu planeerimisel veel piisavalt arenguruumi. Seda kinnitab ka meie kortermajade ajas üha kasvav remondivõlg, mis erinevatel hinnangutel moodustab näiteks eelmise sajandi 60-90ndatel ehitatud 14 000 korterelamu omanikel rekonstrueerimiseks ja kaasajastamiseks puuduolevad 20-30 miljardit eurot. Korteriühistute paremaks majandamiseks tuleks kogu meie elukondlik kinnisvara, …
Kortermajade korrashoiust ja majandamisest, peale nende ehitamist või rekonstrueerimist Read More »
Kliendipõhine ärikinnisvara haldusteenus toob kulude kokkuhoiu
Iga kliendi teenuste vajadus ja haldusmudeli kontseptsioon on täiesti erinevad ning kõikide puhul sama kontseptsiooni rakendamine ei ole õigustatud, kirjutab Stell Eesti AS-i kinnisvarahalduse ärisuunajuht Merike Kivisild. Ärikinnisvara haldusteenuse hangete puhul tuleks hoolikalt läbi mõelda, mis ootused on teenusepakkujale. Tänaste hangete trend on see, et küsitakse fikseeritud hinnaga haldusteenust ning soovitakse, et presenteeritakse konkreetset kinnisvara …
Kliendipõhine ärikinnisvara haldusteenus toob kulude kokkuhoiu Read More »
Kliendikogemuse uuringu 2023 kokkuvõte
Kliendid soovitavad Stelli Stell viib iga-aastaselt läbi kliendikogemuse uuringut oma suurklientide hulgas. Uuringu eesmärgiks on mõõta klientide rahulolu ja kogemust meie ettevõtte teenuste kasutamisel. Uuringu valimi määramisel ja küsimustiku koostamisel lähtume rahvusvahelisest metoodikast, mille üheks oluliseks mõõdikuks on klientide soovitusindeks ehk Customer Net PromoterScore (cNPS). Soovitusindeks näitab meile lojaalsete klientide suhtarvu. Hea meel on tõdeda, …
Stell on Eesti Kinnisvara Korrashoiu Liidu partner
Meil on hea meel teada anda, et oleme alates septembrist Eesti Kinnisvara Korrashoiu Liidu (EKKL) ametlik koostööpartner. Nimelt on EKKL kinnisvara korrashoiu kutseala kutse andmise mõistes tunnustanud erialase täienduskoolituse õppekavasid ja koolituse korraldajana Stell Koolitus- ja Kompetentsikeskust. Meie õppekavast leiate valiku koolitustest, mis vastavad kutse iga-aastase erialasele täiendkoolituse nõuetele ja sellega omandate aastase kohustusliku erialase …
Stell on Eesti Kinnisvara Korrashoiu Liidu partner Read More »
Stell Eesti AS-i tegevjuht Mikk Sillamaa osutab, mis ootab kinnisvarahaldust ees
Milline on kinnisvarahalduse lähema viie aasta perspektiiv? Kui suur osa on tehisintellektil, kui suur inimtööjõul? Milliseid arenguid näete kinnisvarahalduses seoses teenusedisainiga, kasutajakogemuse disainiga (UX), kasutajaliidese disainiga (UI)? Kinnisvara korrashoiu sektorit on ees ootamas järgneva viia aasta jooksul mitmed olulised muutused. Mõistmaks eesootavaid sektori väljakutseid on oluline teada taustsüsteemi. Nimelt on kinnisvarahaldus teinud viimase 10-15 aasta …
Stell Eesti AS-i tegevjuht Mikk Sillamaa osutab, mis ootab kinnisvarahaldust ees Read More »
Stell pälvis vaimset tervist väärtustava organisatsiooni märgise
Peaasi.ee andis esmakordselt välja vaimset tervist väärtustava organisatsiooni märgised. Kokku väljastati märgis 126-le organisatsioonile. Märgised anti välja kolmel tasemel, kuld-, hõbe- ja pronkstase, mis näitab organisatsioonis vaimse tervisega teadlikult tegelemise taset. Meie organisatsioon pälvis vaimset tervist väärtustava organisatsiooni pronkstaseme. See on tunnustus, mis näitab, et selle pälvinud organisatsioon hindab oma töötajate vaimset heaolu ning teeb …
Stell pälvis vaimset tervist väärtustava organisatsiooni märgise Read More »
Stell Koolitus- ja kompetentsikeskuse puhastusvaldkonna koolitused on HAKA kvaliteedimärgise kandjad
Tuginedes pikaaegsele kogemusele ja suurele teadmistepagasile puhastusvaldkonnas, soovime tõsta puhastusteenuse üldist professionaalset taset ja seeläbi luua parem elu- ja töökeskkonda kõigile. Koolitusi ja konsultatsioone pakume läbi oma Stell Koolitus- ja kompetentsikeskuse üksuse. Hea meel on teatada, et Stell Koolitus-ja kompetentsikeskus on läbinud Eesti Hariduse Kvaliteediagentuuri (HAKA) täienduskoolituse õppekavarühma koduteenindus kvaliteedi hindamise 2023. Õppekavarühma kvaliteedi hindamine …
Tiheneva konkurentsiga kinnisvarahooldus rühib nutikate lahenduste poole
Äripäeva kinnisvarauudised.ee toimetaja Siim Sultson esitas Stell Eesti AS tegevjuhile ja juhatuse liikmele Mikk Sillamaale kuus küsimust kinnisvarakorrashoiu sektorit puudutavatel teemadel. Kasvava turuaktiivsuse tingimustes on edukad ise kompleksteenuseid osutavad ja lühima allhankeahelaga kinnisvarahoolduse ettevõtted. Töötaja vanus on selles sektoris vaid number, olulisem on soov ja tahe. Milline on kinnisvarahoolduses muu kinnisvaraturu taustal hetkeolukord? Kinnisvarahoolduse valdkonnas …
Tiheneva konkurentsiga kinnisvarahooldus rühib nutikate lahenduste poole Read More »
Pälvisime märgise „Austame erinevusi“ kolmandat korda
Selle aasta sügisel tunnustas Eesti Inimõiguste Keskus kvaliteedimärgiga “Austame erinevusi” 49 tööandjat, kes on võtnud fookusesse mitmekesisuse ja kaasatuse edendamise oma organisatsioonis. Stell Eesti AS pälvis tunnustuse juba kolmandat korda. Mitmekesisus on orgaaniliselt põimunud Stell Eesti tegevustesse juba ajast, mil Stell kuulus rahvusvahelise ettevõtte ISS koosseisu. Mitmekesisuse põhimõtted on integreeritud ettevõtte personalistrateegiasse ja sellest lähtume …
Pälvisime märgise „Austame erinevusi“ kolmandat korda Read More »
- 1
- 2
- 3
- 4
- Järgmine »